tag:blogger.com,1999:blog-265562260619173092024-03-13T23:08:05.169+02:00Brand Greece...and how it will move fwGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.comBlogger118125tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-60530831105745099512014-12-01T22:31:00.001+02:002014-12-01T22:31:52.142+02:00Overdressed?
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1450, 10/11/2014, στήλη Brand Forward
Αφιερωμένο στην ανακύκλωση το παρόν τεύχος και το πρώτο που
έρχεται στο νου ενός επαγγελματία του μάρκετινγκ είναι το θέμα «συσκευασία». Θυμάμαι
όταν πριν δεκαπέντε ή είκοσι χρόνια που όλοι μιλούσαμε για sustainable packaging, υπήρχαν δυο συγκεκριμένες
και αυτονόητες προβλέψεις για το Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-29594259224323065352014-10-13T16:15:00.000+03:002014-10-13T16:30:22.037+03:00Επιτυχία; Όχι ευχαριστώ.
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1448, 13/10/2014, στήλη Brand Forward
Σε πρόσφατο συνέδριο έλαβα από το κοινό την εξής ερώτηση:
«Γιατί στην Ελλάδα δεν δημιουργούμε μεγάλα brands με διεθνή απήχηση;». Είναι ένα κλασσικό ερώτημα που μας απασχολεί
και χρήζει πολύ ευρύτερης συζήτησης από αυτή που χωρούσε στο πεντάλεπτο
ερωταπαντήσεων που ακολουθούσε την Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-41678611722239879162014-04-30T14:37:00.000+03:002014-04-30T15:20:19.742+03:00Κυκλαδίτικη Αρχιτεκτονική Branding
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1437, 28/04/2013, στήλη Brand Forward
Γράφω το σημείωμα κατά τη διάρκεια της επιστροφής από αγαπημένο κυκλαδονήσι και η διάθεση είναι ανάλογη. Αναλογίζομαι τη σοφία και τη μεθοδικότητα με τις οποίες φύση, ζωή, κάτοικοι και επισκέπτες έχουν φτιάξει το μάρκετινγκ των Κυκλάδων. Ένα μεγάλο brand, Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-22667335884140006052014-04-01T13:41:00.000+03:002014-04-02T10:22:19.894+03:00Branding στο Ελληνικό Δημόσιο
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1435, 31/03/2013, στήλη Brand Forward
Συζητούσα πρόσφατα με κρατικό αξιωματούχο προσπαθώντας να εξηγήσω
γιατί μια ταυτότητα πρέπει να σχεδιάζεται από ειδικούς, όπως ένα κτίριο πρέπει
να σχεδιάζεται από μηχανικούς και αρχιτέκτονες. Και άκουσα το απίθανο «Μα δεν
είναι το ίδιο, ένα σήμα είναι μια εικόνα και είναι πολλοί αυτοί πουGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-59571984135820046902014-02-04T11:36:00.000+02:002014-03-12T16:02:02.593+02:00Ο Κακός μας Εαυτός
Γνωρίζατε ότι ο πρόεδρος της παγκόσμιας Philip Morris είναι Έλληνας; Ή μήπως ότι ο αντιπρόεδρος της παγκόσμιας Procter & Gamble είναι επίσης Έλληνας (έστω ομογενής); Ή ότι δεκάδες Έλληνες που έτυχε να γνωρίσω αυτά τα 20 χρόνια που εργάζομαι, βρέθηκαν σε θέσεις μεγάλης ευθύνης για μεγάλες διακρατικές περιφέρειες για λογαριασμό των πιο γνωστών πολυεθνικών brands ή ακόμα και ολόκληρων Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-43929099860914756292014-01-27T10:24:00.002+02:002014-01-27T10:24:30.542+02:00Made in Greece σε 12 βήματα. Βήμα 2: «Όραμα και αποστολή»
Του Γιώργου Αναστασιάδη, δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1411, 23/04/2013, στήλη Brand Forward
Δύο πράγματα επαναλαμβάνω στους φοιτητές μου: Κανείς δεν έχτισε επιτυχημένο brand απλά ακούγοντας τους καταναλωτές. Και κανένα brand δεν χτίστηκε
με αποστολή του να φέρνει απλά οικονομικό κέρδος. Πίσω από κάθε ισχυρό brand υπάρχει
ένας brand owner με όραμα. Και μιαGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-21094638483323048842014-01-13T10:20:00.000+02:002014-01-13T10:20:42.725+02:00Made in Greece σε 12 βήματα. Βήμα 1: «Επιχειρηματικότητα»
Του Γιώργου Αναστασιάδη, δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1410, 09/04/2013, στήλη Brand Forward
To πρώτο βήμα για να αρχίσουμε να χτίζουμε στην Ελλάδα περισσότερα διεθνή brands δεν αφορά τον επιχειρηματία ή τον brand manager αλλά το κράτος και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Τα ισχυρά brands σπάνια προκύπτουν από συλλογικές διαδικασίες μιας επιχείρησης αλλά από start-ups Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-74898109646529812752013-12-06T11:44:00.001+02:002013-12-06T12:07:53.392+02:00"He no longer belongs to us. He belongs to the ages"*
Very few influenced our generation as much as Nelson Mandela .
It was somewhere in the end of our adolescence, when his adventure was dominating the news’ headlines. The same was happening in our everyday routine, through the amazing concert of Amnesty International in the Olympic Stadium of Athens and the continuous appearances in MTV of Tracy Chapman singing Marley’s “Get Up Stand Up”, Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-61459919160846328172013-11-29T20:02:00.001+02:002014-01-29T09:59:03.607+02:00Η Ατομική Ικανότητα και η Κοινωνική Ευθύνη
Είναι δυο αξίες που ελπίζω να καταφέρω να περάσω στα παιδιά
μου μιας και θεωρώ ότι είναι αυτές που η κοινωνία μας υστερεί. Την Aξία του
Ατόμου, την πίστη στην ικανότητα τους να πετύχουν ό,τι επιθυμούν και να αλλάξουν κόσμο, τον δικό τους και αυτόν των γύρω τους. Και την αξία της Κοινωνική Ευθύνης,
της ικανότητας να συνυπάρχουν αρμονικά, να ενσυναισθάνονται, να σέβονται την
κοινωνία γύρω τους Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-46530463244275181562013-09-22T13:08:00.001+03:002013-09-22T13:08:45.937+03:00Κάτι Αλλάζει
Του Γιώργου Αναστασιάδη, δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1398, 16/10/2012, στήλη Brand Forward
Η οικονομία
συνεχίζει να συστέλλεται. Η ανεργία αυξάνεται, η κατανάλωση μειώνεται κι άλλο. Ως
αποτέλεσμα θα πρέπει να ήμουν ιδιαίτερα ανήσυχος. Και είμαι. Αλλά αρχίζω να
αισιοδοξώ. Γιατί βλέπω ότι κάτι σημαντικό δείχνει να αλλάζει.
Σε αντίθεση με
το τι συνέβη στα πρώτα χρόνια τηςGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-21403717647287179192013-06-26T13:16:00.001+03:002013-07-18T09:14:45.460+03:00ΕΡΤ: Μια διαφορετική ματιά
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1416, 24/06/2013, στήλη Brand Forward
Διακόπτω και αυτή την εβδομάδα την απαρίθμηση των βημάτων
για το χτίσιμο στην Ελλάδα διεθνών brands μιας και οι εξελίξεις με την ΕΡΤ
προφανώς και αφορούν όσους ασχολούμαστε με το marketing. Η ΕΡΤ πέρα από μεγάλο brand είναι και φορέας
επικοινωνίας, παραγωγός προγραμμάτων και υποδοχέας Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-618020997482712852013-06-18T10:25:00.000+03:002013-07-18T20:23:50.781+03:00Αγορά γάλακτος: Ισχυρές αντιστάσεις, δημιουργικές προκλήσεις
Κείμενό μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1415, 10/06/2013, στο άρθρο του Δημήτρη Κορδερά "Αγορά Γάλακτος: Ισχυρές αντιστάσεις, δημιουργικές προκλήσεις"
«Η επικοινωνία του γάλακτος τα τελευταία αρκετά χρόνια ακολουθεί επίμονα τη μονότονη διαδρομή της στην ελληνική ύπαιθρο. Παρθένα φύση, Έλληνες βοσκοί και κτηνοτρόφοι, ιθαγενή γιδοπρόβατα που βόσκουν μαζί με Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-71617068716049678142013-04-29T10:39:00.001+03:002013-07-18T17:35:00.161+03:00Made in Greece σε 12 βήματα
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1409, 18/03/2013, στήλη Brand Forward
Ανάγκα και Θεοί πείθονται. Η εγχώρια οικονομική κρίση είχε
και ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Οι ελληνικές επιχειρήσεις και πολλοί νεόκοποι Έλληνες επιχειρηματίες, θέλοντας και μη, στρέφονται στο εξωτερικό ως μια σημαντικά
πιο ελπιδοφόρα αγορά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-73582484085190791122013-04-22T13:28:00.000+03:002013-07-18T20:15:12.328+03:00100!
Άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1408, 04/03/2013, στήλη Brand Forward
«Εποχή οικονομικής
κρίσης. Διεθνώς και ακόμα περισσότερο στη χώρα μας. Αλλαγές στην
οικονομία, αλλαγές και στην κοινωνία.
Αναθεώρηση αξιών και προτύπων,
επανεξέταση αναγκών, αλλαγές συμπεριφορών. Αβεβαιότητα , ρευστότητα,
επαναπροσδιορισμός ταυτοτήτων. Ζούμε μια Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-17372261949709230002013-01-21T10:43:00.001+02:002013-01-21T10:50:04.042+02:00Ελλάδα: Μια ισχυρή χώρα προέλευσης για τα brands.
Άρθρο μου από το λεύκωμα Brands4Greece (12/2012)
Είναι προφανές το πόσο σημαντικό πλεονέκτημα για μια
επιχείρηση είναι να προέρχεται από μια χώρα που η διεθνής εικόνα της την βοηθά
στο χτίσιμο των brands της. Όπως και το πόσο τυχερή είναι κάθε χώρα που έχει
επιχειρήσεις που καταφέρνουν μέσα από τα brands τους να αναβαθμίζουν την διεθνή
της εικόνα.
Αυτή η αλληλεπίδραση είναι που Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-59592779734719364942013-01-09T11:03:00.000+02:002013-01-09T11:03:58.096+02:00Αποχαιρετώντας το 12
Του Γιώργου Αναστασιάδη, δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1403, 07/01/2013, στήλη Brand Forward
Δεν επιθυμώ να μείνω ιδιαίτερα στις δυσκολίες
και τις αγωνίες που έβαλε στη ζωή μας το
2012. Η παρακμή που έφερε η οικονομική κρίση - ή μάλλον που έφερε την
οικονομική κρίση - είχε ως απόρροιές της τα γνωστά δεινά: Πάμπολλες εταιρείες οδηγήθηκαν στο άρθρο 99, πολλοί
Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-91191530921122681402012-12-10T19:31:00.000+02:002013-07-18T19:53:01.764+03:00Επιτυχία: Κληρονομική ή επίκτητη;
Του Γιώργου Αναστασιάδη, δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1372, 02/02/2012, στήλη Brand Forward
Διάβασα, αρκετά καθυστερημένα είναι αλήθεια, το Outliers, το τελευταίο
bestseller του Malcolm Gladwell, διάσημου ήδη από το θρυλικό Tipping Point. Το
βιβλίο πραγματεύεται τα αίτια που κρύβονται πίσω από περιπτώσεις μεγάλων
επιτυχιών. Συνήθως, όταν προσπαθούμε να Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-85395956869575386492012-12-03T11:29:00.000+02:002012-12-03T11:29:38.496+02:00Citizenship Branding
Του Γιώργου Αναστασιάδη, αναδημοσιεύθηκε από το Μarketing Week, τεύχος 1371, 19/01/2012, στήλη Brand Forward
Πολλά έχουν γραφτεί για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EKE) και την αξία που μπορεί να δημιουργήσει
για την κοινωνία. Σύμφωνα με τον παλιό τρόπο σκέψης, οι επιχειρήσεις θα πρέπει
να προσδιορίζουν περιοχές κοινωνικής δραστηριοποίησης που δεν συνδέονται με το brand τους Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-29143351333047900582012-11-23T09:41:00.000+02:002012-11-23T09:43:59.933+02:00Γιώργος Παπαγαπητός: Rebranding χρειάζονται οι Έλληνες
Πρωτοδημοσιεύθηκε στην Καθημερινή στις 29/04/2012,
Ο Γιώργος Παπαγαπητός είναι ιδρυτής της εταιρείας Travel Dynamics International στη Νέα Υόρκη, η οποία ειδικεύεται στον πολιτιστικό τουρισμό. Ζει στις ΗΠΑ τα τελευταία πενήντα χρόνια και γνωρίζει όσο λίγοι τη ζημιά που υπέστη η χώρα μας από την υποτίμηση της εικόνας της.
«Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η Ελλάδα διαθέτει τεράστιοGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-78515836205530832982012-10-24T09:39:00.001+03:002012-10-24T09:39:34.296+03:008 Signs You've Found Your Life's Work
A great article by Amber Ray, published in Fast Company on October 16, 2012
Wondering if the job you have now is "the one"--or just another stop on the way to something more fulfilling? Check out this list to know whether it's time to settle in or keep moving.
This month marks the nine-month anniversary of the most natural and obvious, most joyful and energizing decision of my life: Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-48851990445362426712012-10-19T17:05:00.000+03:002012-10-19T17:05:47.809+03:00Μια εξαιρετική συνεντευξη της κυρίας Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ
Την συνέντευξη έδωσε η κυρία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ στις 18/10/2012 στην κυρία Ευαγγελία Κακλειδάκη, στο maga.gr, από το οποίο και αναδημοσιεύεται.
Οι Γάλλοι μου λένε “έχετε ένα μοτέρ τέλειο, αλλά με ένα σασί…” Ευτυχώς που το μοτέρ κάτι κάνει ακόμα στα 86 μου χρόνια.Είστε ένα σπουδαίο παράδειγμα Ελληνίδας που τα κατάφερε μακριά από την Ελλάδα. Λέγεται ότι οι Έλληνες Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-15763690204833698562012-10-09T19:49:00.000+03:002012-10-10T14:01:30.485+03:00Γιώργος Προκοπάκης: Ομιλία στο LSE
Ομιλία του Γιώργου Προκοπάκη σε συζήτηση που οργανώθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2011 στο London School of Economics με θέμα την Ελληνική κρίση. Το πρώτο μέρος της συζήτησης είχε ως θέμα (α) ποιο θα πρέπει να είναι το μακροπρόθεσμο "όραμα" για την Ελληνική οικονομία και κοινωνία, και (β) τι εμποδίζει την εξέλιξη προς αυτό και ποιοι τρόποι υπάρχουν για να αρθούν τα εμπόδιαGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-14067993151416926422012-10-09T18:56:00.000+03:002012-10-20T12:26:27.613+03:00Υπερήφανοι Χορηγοί
Του Γιώργου Αναστασιάδη, αναδημοσιεύθηκε από το Μarketing Week, τεύχος 1396, 24/09/2012, στήλη Brand Forward
Το ακριβές κόστος χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων είναι ένα
καλά κρυμμένο μυστικό της ΔΟΕ. Αλλά όλοι γνωρίζουν ότι για τους μεγάλους
χορηγούς το νούμερο πλέον είναι 9ψήφιο. Χώρια το κόστος της οργάνωσης της
χορηγίας και όλων των προωθητικών ενεργειών που τη συνοδεύουν. Δεν Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-31772951131897964452012-10-09T18:51:00.000+03:002012-10-09T18:58:51.030+03:00Περί Τελετών Έναρξης
Του Γιώργου Αναστασιάδη, αναδημοσιεύθηκε από το Μarketing Week, τεύχος 1395, 12/09/2012, στήλη Brand Forward
Είδα την
τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου. Και μετά άρχισα να
παρακολουθώ τις αντιδράσεις στα ελληνικά media, παραδοσιακά και social. Η
εμμονή πολλών να κάνουν τις συγκρίσεις με την αντίστοιχη της Αθήνας ήταν αναμενόμενη.
Αλλά η υπερβολικά αυστηρή κριτική και η Giorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-26556226061917309.post-84925005672126704572012-09-20T18:04:00.001+03:002012-09-20T18:04:13.601+03:00Η αβάσταχτη ελαφρότητα των λευκών συσκευασιών
Του Γιώργου Αναστασιάδη, αναδημοσιεύθηκε από το Μarketing Week, τεύχος 1364, 1/12/2011, στήλη Brand Forward
Τα τελευταία
χρόνια παρακολουθούμε ένα ελληνικό παράδοξο. Για κάποιον δυσεξήγητο λόγο αρκετοί marketers πείθονται να κάνουν τα brands τους να μοιάζουν με καλοφτιαγμένα own labels.
Να υπενθυμίσω εδώ
τα περί σχεδιασμού κλασσικών own label συσκευασιών: Πέρα από την ανάγκηGiorgos Anastasiadishttp://www.blogger.com/profile/01319760981488406283noreply@blogger.com0