19.3.11

Γιώργος Κορρές: Η ελληνικότητα είναι για μας αυτονόητη δήλωση ύπαρξης

Με αφορμή μια σύντομη συνέντευξη του Γιώργου Κορρέ στον Δ.Κορδερά, που δημοσιεύθηκε στο Μarketing Week, τεύχος 1330, 17/3/2011:
http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=1&arID=35211

Ο Γιώργος Κορρές είναι ένα από τους λίγους σύγχρονους αυθεντικούς έλληνες branders. Γι αυτό έχει ενδιαφερον να παρακολουθεί κανείς πως χτίζεται η ελληνικότητα στο brand του χωρίς να χρησιμοποιείται κανείς κλασσικά ελληνικός κώδικας από αυτούς που συνανταμε κάθε φορά που προσπαθούμε να οριοθετήσουμε την ελληνικότητα και καταλήγουμε σε συγκεκριμένα κλισέ. Κρατώ δύο στοιχεία από όλη την προσπάθεια του: Το γεγονός ότι θεωρεί την ελληνική καταγωγη του ως κάτι φυσιολογικό, κάτι αυτόματο. Δεν προσπαθέι να το κρύψει, όπως κάνουν τα περισσότερα ελληνικά brands καλλυντικών. Αλλα χωρίς παράλληλα να το κάνει "βίαια", χωρίς να το εξάρει με ελληνικές σημαιούλες στην ταυτότητά του και ασπρόμαυρες φωτο από το μεσοπόλεμο ή άλλα νοσταλγικά στοιχεία. Αυτή η απλή αυτοπεποίθηση είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να πάρει κάποιος που θέλει να εισαγει στη μάρκα του  στοιχεία σύγχρονης ελληνικότητας.
Το δεύτερο ενδιαφερον στοιχειο είναι ότι περνάει το κυριο τμήμα του χαρακτήρα της ελληνικότητας μέσα από πραγματικά στοιχεία - όχι φαντασιακά ούτε υποχρεωτικά νοσταλγικά. Τα συστατικά των προϊόντων του. Το σύκο, το κυδώνι, το γιαούρτι, το ταδε βότανο και το δείνα ζαρζαβατικό.

Αυτα προς το παρόν, αλλά κάπου θα ξανασυναντηθούμε.

(δεν χρειαζεται να το πω. Είναι πασίγνωστο ότι την εξαιρετκή δουλειά οπτικής ταυτότητας και εφαρμογών της  για τον Κορρέ την έχει κάνει ο φίλος Γιαννης Κουρούδης)

0 σχόλια: